Reunions informatives

Per tal de donar a conèixer el projecte ESTALMAT-Illes Balears i resoldre qualsevol dubte al respecte, es faran tres sessions informatives dirigides a tots els interessats. Concretament, hi haurà dues sessions presencials:

• Dimecres dia 16 de maig, a les 19 h,
  • Dissabte dia 26 de maig, a les 11 h,

a la Sala d’Actes de l’edifici Sa Riera de la Universitat de les Illes Balears (Carrer Miquel dels Sants Oliver, 2, 07122 – Palma). Així mateix, per als interessats que resideixen fora de Mallorca, farem una sessió per vídeoconferència:

• Dilluns dia 21 de maig, a les 17 h,

a les Seus Universitàries de Menorca (Can Salort. Carrer Santa Rita, 11, Alaior) i d’Eivissa (Antic edifici de la Comandància. Carrer del Calvari, 1, Eivissa).

4 thoughts on “Reunions informatives

1. Buenos días,
    No hemos podido asistir a las reuniones informativas, pero hicimos la inscripción para la prueba de mi hijo Daniel Oliver Bonet.
    ¿Tenemos que ir directamente el día del exámen y ya está?
    ¿Tenemos que llevara algo en especial?
    ¿A qué hora y dónde exactamente tenemos que ir el sábado?

Gracias

• Bon dia! Dimecres enviarem un correu a tots els inscrits on detallarem les instruccions per la prova de selecció de dissabte. Si una vegada llegit el correu encara teniu algun dubte, tornau contactar amb nosaltres. Ens veim dissabte!